söndag 7 november 2010

Räd på lagerhaus

Behövde köpa nya rutade häften då mitt mattehäfte nu blivit totalt slut och inte hade en enda sida över att skriva på, så jag begav mig in mot stan tillsammans med älskling för att köpa en bunt..

hihi, på huvudet hade jag mössan jag fått av min bror i julklapp förra året :3

Och en bunt skrivblock blev det! Vitt och svart, och 2 av varje för att ha föreläsningsanteckningar i ena och räkning i andra, och för att vi läser 2 ämnen just nu =) De två översta är våra nya handingslisteblock ^^ 

Sedan kom vi då till lagerhaus, och jag hade inte ens planerat att åka dit, men så hamnade vi där ändå och råknade handla för typ 500 kr. Det blev allt på bilderna nedanför, plus några fler hemliga saker ^^,
Jag saa ju att jag gillar att slå in paket ^^ då behöver man ordentligt med fina saker att slå in pakenten med! Och denna gången gick det ju att frossa i fina papper och presentsnören så jag tog chansen ^_^ Kostade 150kr totalt x)

Och när man erbjuds svartvit retro så säger man inte nej! Fanns massa kakburkar och liknande i samma mönster som jag också dreglade över, men man kan ju inte få allt man vill ha :(

En ungsfast form i samma mönster plockade jag i alla fall åt mig och tog med mig hem! Den står i ugnen just nu, fylld med massa god sambal o'elek-kyckling som jag håller på att laga ^^

Om någon känner för att ge mig en julklapp är förresten lagerhaus ett fantastiskt tips, alla snygga retro-småsaker är helt underbara! Små fina glöggmuggar hittade jag också i vitt och rött, och så fanns där en helt underbar pussmun-telefon också! Jag har ju inte ens fast telefon i lägenheten, men en sån är ju ett måste i mitt framtida hem alltså^^

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, och sen är nog maten klar när jag kommer ut igen =) Helt stört vad mycket jag har att göra denna veckan, samtidigt som jag kommer ha så mycket aktiviteter utanför skolan att jag nog skulle behövt 3 timmar extra varje dygn för att hinna med allt. Men vill man så kan man, hoppas jag. Det blir en utmaning..

1 kommentarer:

Henrik Andersson 10 november 2010 kl. 00:32  

Gawh, längtar efter middag hos dig O_o

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP