söndag 28 november 2010

Ljusstöpning hos farmor =)

Alltid lika mysigt att bege sig till farmor några veckor innan jul, stöpa massa massa ljus, äta god mat, och pyssla lite ^^ Älskar det :3 Vi var alltså där idag, och jag lyckades få med mig några fina ljus hem, plus några otroligt snygga tomtar som jag och älskling knåpat ihop ^^

det otroligt snygga julpusslet som jag och kusinen målade .. xD

Konsten att stöpa en hand! också sånt man bara måste göra varje år ^^,

Hemstöpta ljus i adventsljusstaken, finns det nåt finare? ^^ Ska strax tända första ljuset också när jag och älskling tar lite kvällste :)

Tomten jag lyckades snickra ihop ^^

och de två tomtarna älskling gjorde ^^

.. damnit jag gjorde ju två kylskåpsmagneter med som jag glömde fota :(:(

2 kommentarer:

Anonym,  29 november 2010 kl. 16:20  

Hej! Kan du snälla hjälpa mig? Jag är typ skoltrött, går i nian.. Jag är sjukt orolig inför nationella. Nu komr ju dessutom nationella i NO ! Jag känner mig så ointelligent.. Önskar jag vore intelligent o smart som du :( Är dessutom blyg..

Jag har några MVG men jag vill ha mvg i allt.. Men jag trivs verkligen inte i min klass men det är försent för att byta, hur ska jag göra för att få MVG i allt ? Snälla hjälp mig ! Har inga ig eller så men aa. Sen är jag typ sen varje dag :(

Du har en skitbra blogg <3

Henrik Andersson 3 december 2010 kl. 01:09  

Jag saknar ljusstöpning. -.-

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP