måndag 1 november 2010

Jävla brevbärare

Jag får rycket! Så här ser alla brev ut som kommer hem hit till Robert. Har flera brev liggande bredvid mig nedklottrade med "NAMNET!!!", "Skriv namnet på dörren!" osvosv. Visst, h*n får väl klottra lite med bläck på våra brev om h*n vill, även om det stört mig något så otroligt, men brevklottret idag blev droppen som fick bägaren att rinna över. Det ni ser på bilden ovanför är inget mindre än ett subtilt hot om att inte leverera våran post om inte vi gör som h*n vill.
Jag trodde att brevbärare lärt sig vad c/o betyder, jag menar nån sorts jävla utbildning måste de väl få?! Men nej, denna brevbärarjävel har fått för sig att det inte duger. Alls. Fast att mitt namn står både på alla brev i Roberts namn OCH precis ovanför brevinkastet på dörren. Vad fan är problemet?!
Jag har nu således komponerat ett argt men bestämt mail och skickat in till postens klagomålslåda. Ska bli intressant att se vad jag får för svar.

Funkar inte det, så då jävlar, då blir det sista utvägen - en arg lapp!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP