söndag 21 november 2010

Hej =)

Den här bloggen dör en långsam, smärtsam död känns det som just nu. Mest för att jag verkligen inte har tid att sätta mig ned vid datorn och göra bara ingenting. Inte just nu heller egentligen, men jag smiter lite från skolarbetet just nu ^^, Egentligen smiter jag från det ganska ofta, men eftersom jag tänker att jag måste ta tag i skolarbetet hela tiden då så tillåter jag mig inte att göra annat.. förutom att sitta vid facebook, det gills tydligen inte som att smita i min hjärna, vilket är ganska dumt.. och tidsineffektivt ^^

Men till jul har jag tänkt önska mig en superdupermobil i juklapp, antagligen en Samsung Galaxy S, men min bror försöker övertala mig om att en iPhone 3GS skulle passa mig bättre. Hm, vi får väl se. Då lär jag hur som helst kunna syssla med roliga internet-saker som rastsysselsättning, då när man ändå inte kan plugga, och då lär ni nog få höra mer från mig=)


Igår var jag förresten och handlade julpynt, kanske första året jag är entusiastisk över julen? Just nu är största frågan om jag ska ha julgran eller inte, har fixat stjärnor och ljusstakar till fönstren och lite andra småsaker i alla fall ^^
Nu tänkte jag hur som helst servera er med lite fina bilder innan jag tar ett stort bett av kommande veckans jobbiga integraler och differentialekvationer ^^


Vad man borde se, och vad jag ser, i GD-föreläsningssalen.. tror inte riktigt raderna är gjorda för korta människor xD

Årets första snö på våran gård =)

Jag var med och bakade lussebullar till chalmers lucia, som infaller den 13 november ^^ Tyckte denna såg ut som en stewie-krabba, kunde inte sluta skratta xD

Och här har vi luciafirandet! Jättefint med labbrockar och allt ^^,

Integraler man blir stolt över att man lyckats lösa ^^
Och tacos igår som vi bjöd på för att mamma varit så snäll och hjälpt oss hela dagen! Tror det var första gången vi insåg att vi kanske egentligen behöver en bil. Inte lätt att ta med två tvättställ och en jävla massa juldekorationer på bussen.. lär bli jobbigt att gå till affären och handla i vinter också..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP