tisdag 9 december 2008

Tydligen

.. så gick mitt prov ganska bra verkar det som. Är glad att mvg-frågan handlade om optik och inget annat, inget fånigt massa krafter hit och dit och resultanter och snörspänningar i ett system vid acceleration och någon sådan dret. Optik, och det kändes bra!

En fråga kunde jag inte svaret på, men det gick tyvärr inte att rita in en elefant i den.. attans! Så jag gissade lite..

Men ändå!

Ett litet sammanträffande när jag kom till skolan igår förresten;
Hade pratat med Josefin på msn om att jag hittat ett par snygga skor som jag vill ha, och vad har hon då inte på fötterna nästa dag när vi ses?! DOM skorna! Ffs, hur stor är sannolikheten liksom? Hahah, men jag tänker skaffa dem ändå, hoppas de blir billigare på mellandagsrean!

Bengt :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP