lördag 6 december 2008

Klädosar!

Hihi, jag löste uppgiften, tack vare några vänliga själar på hamsterpaj som förklarade för mig. Snällt värre!

Sedan hade mamma stickat klart mina benvärmare (supersnygga, resårstickade, 2x svart garn, 1x vitt garn .. ja tredubbelt garn ^^ ), så jag sydde i resårband i dem för att de ska sitta bättre. Hittade jättebra resårband, men det räckte bara nästan.. så jag har ett jättestelt helvetiskt resår på en liten bit i ena.. men det ser likadant ut från utsidan, och det är ju huvudsaken!

Önskar bara att jag inte behövde vänta på att få använda dem ända till jul (ja, de är ju en julklapp) !

Sedan har jag hittat ett par snygga högklackade stövlar (finally! alla ser ju antingen tantiga ut, eller så saknar de klack.. eller är för dyra för den delen..) vill ha dem.. nu!
Ge mig mer pengar.. usch jag är en snål jäkel.

Tack och hej.
Bengt.

1 kommentarer:

Anonym,  7 december 2008 kl. 17:24  

Fråga söta pappsen om pengar *host*

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP