måndag 22 december 2008

Ja.. ha..

Så lämnade jag Robert på stationen tidigare idag. Jävla västtrafik! Bussen skulle gå 17.50 från hållplatsen innan min, och så susar den förbi oss där vi springer som fan för att den kommer 17.47 istället förbi min hållplats! Jag sprang och vinkade som en jävla galning, dumma busschaufförsjävel. Den hållplatsen innan min står på tidtabellen, det är inte meningen att man ska åka ifrån den tidigare.
Så pappa fick köra mig. Jag börjar bli redigt trött på dem nu, inga pengar verkar jag få heller från den bussen jag anmälde som aldrig kom. Sedan har jag aldrig tid att anmäla det riktigt heller, skulle ju anmält den andra gången bussen inte kom också, och den gången när busschauffören bad en passangerare att kasta en tom colaflaska på marken utanför bussen..

Jag hatar kollektivtrafik! :D

I övrigt har pappa lagat min mobil!
Jaha? säger alla, så jag får väl vara så snäll och förklara hela händelsen då..
eller nej.. låt oss bara säga att jag blev så arg och frustrerad att jag "råkade tappa den ner för trappan" för att alla är så jävliga hos mamma.. Det duger.
Den splittrades i alla fall lite, fast det var mest skalen som flög loss, och sedan hängde skärmen och dinglade i sin sladd..
Men nu är den som ny! .. ja, förutom det att det känns som grus när man skjuter upp den (den är en såndär Sony Ericsson s500i som kostade 2500 kr när jag köpte den för ca 1 år minus 2 veckor sedan, för alla som undrar..), och så glappar skärmen och dör ibland, och så saknas startknappen.. men i övrigt är den i prima skick! :D
Tack pappa ^_^

Sen är det ju julafton i övermorgon. Imorgon ska jag hjälpa till att slå in paket.
Det blir fint.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP