söndag 7 december 2008

@

homtail.com.
hormail.com..
hotmial.com...

bara för mig det är helt omöjligt att skriva det där rätt..?

För övrigt har hela min dag idag varit helt förslöad. Gjorde det andra testprovet jag hade i fysik, missade bara 1 g-poäng och 1 mvg-kvalitet.. så jag tror det är ganska lugnt för mig. Fixar jag bara vg på det, så fixar jag ju mvg i kursen.

Så därför har jag bara gjort precis ingenting mest hela dagen idag (förutom de timmarna jag satt med provet).

Och så är det med det. hömm..
Nu kanske folk undrar vad jag gör hela dagarna när jag sitter här framför min dator och gör ingenting.
Då får jag väl ta och tala om det då :)

Jag är inne på:
bilddagboken
hamsterpaj
andras bloggar (kolla där nere i högersidan någonstans..)
tribalwars
the west

och det är i princip allt. Mest utav de sista två förstås, ni snackar med en supernörd!

Jag vill fortfarande ha dedär skorna jag länkade igår, och jag vill börja sticka på min halsduk och mössa, men halsduken till min bror blir ju fan aldrig klar! Jag är så förbannad på den så jag orkar inte ens gå i närheten av den.. Kanske kan vara en anledning..

Nåja, jag känner att jag är ointressant :)
Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP