torsdag 18 december 2008

ajdå

Idag (faktiskt igår, när jag skriver.. klockan är ju 10 över 12) gjorde Hannan en dum grej..

Jag försov mig! Tjohej! Skulle gå upp 6:45, men vaknar när klasskamraterna ringer och är helt utom sig över vart jag är.. då är klockan 11.
Hoppsan. Missade engelskan, och mer än halva biologin. Sånt får man inte göra om..

Hmm.
Fick mitt betyg i kursen"naturvetenskap och teknik i litteraturen" idag, MVG! Och vad jag blev glad! Verkar bara vara 3 i klassen som fick det, så nu är jag meganöjd!
Men jag har mycket att klaga på om den kursen.. det enda arbetet vi gör (en essä) sätter betyget för hela ämnet, alltså får vi vårat första betyg på ett delmoment i kursen precis i slutet av kursen, och således blir vårat första betyg vårat slutbetyg. Ganska orättvist, man har ingen chans att veta vart man ligger i förväg. Dessutom fick vi inte hennes omdömesmall förrns efter vi redan skrivit allt. Så vi visste inte riktigt vad vi skulle gå efter.. och eftersom det är en lokal kurs så var det inte enkelt att kolla vad andra gjort innan precis..

För övrigt kommer Robert hit imorgon! Och stannar antagligen tills på måndag!
Ska också in till göteborg och handla julklappar med Josefin och Johanna efter skolan, så en stund kanske han får gå iväg för sig själv så han inte ser nåt ^_^

Och på fredag kommer Johanna med pojkvän hit med Harry Potter och Fenixordern så vi ska se på den tillsammans alla fyra!

Sedan åker väl Robert igen på måndag tror jag.. och sedan är det julafton på måndag! ( <-- fan vad jag är trött, skrev seriöst måndag.. onsdag är det ju.. god natt på mig xD)

Förresten har jag börjat sticka på min röda basker! den blir jättesöt! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP