söndag 28 december 2008

Jag är lat

Förbannat lat. Får varken gjort något som jag borde eller annat skit som jag vill göra. Datorer är farliga! När man väl sitter där så sitter man fast..

Jag orkar inte ens lägga in bilder från min kamera, eller klä på mig, eller plugga kemi, eller något annat heller. Blä.

Robert kommer hit idag <3 Hans tåg går om 16 minuter nu! ^^

Nej nu får jag fanimej rycka upp mig!
Klä på mig, koppla in datormusen (kan vara anledningen till att jag varken orkar lägga in bilder eller spela sims), och ja.. göra mig i ordning och möta robert! 16.55 kommer han vara på busshållplatsen vid mitt område. Jag ska vara där i tid och prata med honom i telefon så att jag ser bussen och kan säga till när han ska stanna ^^ Sötsaken har fortfarande inte lärt sig vart hållplatsen ligger när jag bor hos pappa :3

Nåja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP