torsdag 11 december 2008

Depp

Deppskithelvetesjävlasegodampdag.

Jag deppar nu. Jag deppar och ingen förstår det riktigt. Hoppas det går över snart, eller att någon inser att det behövs mer än standardåtgärder för att få mig ur det.. räcker inte med ett "stackars dig" eller något liknande... snarare ett "jag förstår hur det känns, eller försöker i alla fall, och jag blir så förbannad på blablabla för att blablablabla, och jag brukar också blablablablaba, och blablablablalblabl"-prat i tusen jävla år så om visar att man känner mig jätteväl och vet Exakt vad man ska säga för att muntra upp mig.

Tafatta försök som inte träffar precist kommer att irritera mig mer..

jag är då inte lätt att ha att göra med.. men ett reflexivt "jag saknar dig<3" bara för att jag börjar surna till fungerar inte.. ingen jävla standardgrej..

Nej. Det är en elefant ivägen.

1 kommentarer:

Anonym,  12 december 2008 kl. 23:16  

jag förstår hur det känns, eller försöker i alla fall, och jag blir så förbannad på blablabla för att blablablabla, och jag brukar också blablablablaba, och blablablablalbla

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP