torsdag 4 december 2008

Får jag dö nu? :)

Jävla helvetes skit. Fysikprov, riksprov, i nästa vecka. På tisdag. Började plugga seriöst idag. Jag tror jag kommer avlida. Gah, så ta chansen att döda mig aktivt nu innan allt plugg tar kål på mig.

Jag klarade ärligt talat bara g-uppgifterna och några enstaka vg-uppgifter på det där jävla testprovet som var ett tidigare nationellt prov. Jag smäller av. Herregud, varför började jag inte plugga tidigare?

Jag kommer gå under!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, men det fixar sig. Det gör det alltid. Har suttit med mina fysikböcker i 3h +- 30 minuter. Räknat igenom svåra uppgifter från kapitel 1-6. Nu är bara kapitel 7-9 och 11-12 kvar. Får se på det.. imorgon tänkte jag säga. Men då har jag planer fram till säkert 9 på kvällen. På fredag då kanske. Jamen vad glad jag blir! Då är det ju såå många dagar kvar till det nedrans helvetes provet!

Skit.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP