onsdag 10 december 2008

Bläreh

Sovmorgon imorgon. Kuligt.

Slet ut min röst idag på bandövningen. Mindre bra. Vi ska ju ha spelning ffs!
Om du som läser råkar komma från Kungsbacka-trakten så bege dig in till Allé på fredag (12e) och se oss spela vid kl. 21! Lätt värt det, om bara min röst repar sig tills dess..

I övrigt intet nytt under solen. Biologilektion idag, och läraren flummar runt som aldrig förr. Vad ska jag ta mig till?
Jag läser i förväg, försöker att visa mig aktiv och allt, men hon påstår att det fortfarande bara är g-nivå dessutom. Nåja. Vi fortsätter och ser vad som händer härnäst..

Borde ha tag på syven, riktigt snart.. Kanske borde mejla?
Kanske borde gå dit och knacka på?
Vet inte, men innan nästa termin iaf, för att se om jag kan få börja cad B eller inte..

hmm.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP