lördag 13 december 2008

Du som..

.. kommenterade mitt förra inlägg. Vad vill du egentligen?
Förstår du inte ens att såntdär bara funkar Innan man själv har påpekat det? Jösses männska ^^


För övrigt hade vi spelning idag, och jag ser skitsnygg ut med lösögonfransar, jättetuperat hår med massa sprej, svart runt ögonen och allt möjligt, skitsnygg är jag. Men det fastnar inte på bild, och det var inte så många som fick njuta av två timmars hårt slit heller för den delen.. för vi spelade visst sist, och alla hade redan dratt vidare för att festa inför lucia.. då stället vi spelade på var alkoholfritt eftersom det var för ungdomar.. kul. Jättekul. Men spelningen gick jättebra i vilket fall, och de få som var där verkade uppskatta den. Efterråt (efter tre låtar bara ffs xD ) lät jag som en väldigt målbrottig kille. Hmm. Bättre medhörning nästa gång tack.

Och nej jag tänker inte låta detta göra mig modfälld, det är fasen natten till lucia (vilket jag smart som jag är inte har tänkt på innan) och då är det klart att folk är ute och velar mer än vanligt och har bättre saker för sig. Jag hade kul i alla fall!
Fast synd att inte fler fick se mig när jag ändå var så snygg..

Imorgon blir det krig!
Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP