måndag 15 december 2008

Matte C prov i morgon

Jahaja, och jag har inte öppnat mina matteböcker här hemma för att plugga än, 6 minuter i midnatt.

Men det blir nog bra, det fixar sig.
Hoppas vi får tillbaka våra riksprov i fysik imorgon, snällsnälla staffan, säg att du har rättat klart dem..

Ska upp tidigt för en planerad tajmad aktion på TW imorgon, hehehe. Nejdå, det får inte alls inverka på min skolgång. Inte med vilje i alla fall.


Usch, vi sjöng på måndagsklubben idag, och min röst svek mig, den bar inte nånting, blev inte rätt toner eller någonting.. jag borde nog inte försöka ge mig ikast med det här sångandeskapet egentligen..
Borde säga upp mig ur bandet, för deras bästa..
Känns så hemskt när alla sitter där och tittar och man vet att de tänker "hallå? vafan gör hon i det bandet? Herregud, det låter ju förjävligt!"

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP