lördag 27 december 2008

Lördag

Bläääääääääääääääääääää.

Läste just ut boken som jag fick anyways, "för ett hus av sten". Den var väl.. bra. Men den var seg, och den saknade tillräcklig inlevelse, och blev för mycket utav ett objektivt berättande så nu sitter jag mest här med en "jaha"-känsla.

Kanske är jag bara bortskämd när det gäller böcker, för de flesta böckerna lämnar mig med dendär känslan. Finns knappt några som lämnar mig med ett sånthär "jag vill läsa vidare"-sug under tiden jag läser och måste gå ifrån böckerna. Synd. För jag gillar att läsa. Men det ska vara merdyckande känslofyllda böcker, inte sådana som bara beskriver "såhär var det" och så får man sitta där som åskådare.

Bah.

Jag har fortfarande inte börjat plugga kemi och nu blir jag snart förbannad på mig själv för att jag inte orkar något och fortfarande inte har tagit itu med skiten.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP