måndag 8 september 2008

Ibland blir man glad! ^^

Som när man får sånthär:

josefin ^^ har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Allmänt hatad..":

Jag ignorerar eller hatar aldrig dig :(
Tro det eller ej men du är alltid lika värdefull för mig varje dag <3

Klad glad glad. Blev lite irriterad först, trodde det var den lilla skiten som hade kommenterat. Men detta var ju mycket bättre!

Jag har bara en sak att säga: GREL!
Så glad blev jag :)

För övrigt orkar jag inte vara seriös.
Har räknat fysik/matte i tre timmar i sträck, för att sedan skriva en 1 sida lång spanskauppsats.
Nu orkar jag inte mer!

Flumma loss!
Bengt.

1 kommentarer:

Anonym,  9 september 2008 kl. 19:26  

Jag är inte liten , du har ju faktiskt träffat mig. Lite skulle jag inte kalla mig , fast jag skulle ju inte kalla mig för skit heller så.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP