tisdag 23 september 2008

Så gulligt :)

Du tror att du är riktigt smart va? Men gud så sött! När ska du förstå vem det egentligen är som har rätt? :)

Här är ditt nyaste inlägg:
" Jag citerar "Liksom, äntligen någon som kan vara positiv direkt och skippa allt fjanteri!"
Du står för detta fjanteri, blondinbella. haha åå det va så kul en grejj du skrev, jag garvade som fan när jag läste det, jag citerar igen; "Skrattretande, men tack för att du låter mig veta att jag verkligen stör dig :)" *host* ja alltså, om du anser att jag stör mig så fruktansvärt mycket på dig, som skrivit kanske 5-6? kommentarer. LOL
Jag måste bara berätta att du har skrivit över 2000 ord, om/till mig. 2000 ord damen, inte fem kommentarer, utan 2000 ord.
Om jag visar att jag stör mig på dig så himla mycket genom 5 kommentarer, vad är det du känner egentligen som orkar skriva 2000 ord om mig? (ja jag kollade i Word, det betyder inte att du är den enda personen som jag tänker på ,plz)
och , jag citerar igen; "för jag kan då inte tänka mig att någon över hennes nivå skulle stå ut med att umgås med henne. Ni är av samma skrot och korn, så vad spelar det för roll vad du egentligen heter?" Om du tycker så fruktansvärt illa om mig och mina polare, och att dem är sååå låga som umgås med stora stygga ÄRLIGA Bea, så förolämpar du Robert samtidigt, jag tycker inte att Robert är låg, han är ju fan en av mina bästa polare ngnsin, eller ngn annan som vill umgås med mig... Jag ser ner på dig som vågar förolämpa din pojkvän. Detta inlägg är 273 ord, sammanlagt så är det inte ens i närheten av 2000 ord, (2015 för att vara exakt)"

Men snälla!! Styckeindelning, punkt, versaler, grammatik! Lär dig svenska tack..

Har du ens något annat pronomen på lager än just "blondinbella" eller tänker du köra på smått dumt och kalla alla för det? Lägg ägg, du behöver något bättre än det, vad har jag för likheter med henne utöver att vi har samma hårfärg? Lol tillbaka på dig :)

Sa jag någonsin att jag är övertygad om att jag stör dig för att du skriver små söta kommentarer?
Nehej du, grejjen är att du inte kan släppa mig över huvud taget, för du sitter likförbannat och läser min blogg dagarna i ända även om du ska försöka påstå att jag inte irriterar dig på något sätt. Du bara Måste sitta och läsa vad jag skriver för att hitta minsta lilla "fel" att klaga ihjäl dig på så att du kan känna dig bättre än mig. Det är bara att inse. Annars hade du slutat läsa här för länge sedan om jag nu var så dum och allt som du vill påstå. Man läser inte en dålig blogg av intresse, man läser den för att klaga, för att man verkligen känner att man måste trycka ner den som skriver.

Haha, och vaddå förresten att du inte bryr dig det minsta om mig, när det första du gör när du träffar Robert är att fråga om jag sagt något om dig? Ha-ha-ha. Slut ljug för dig själv..

Och om jag nu har skrivit så fruktansvärt långt om dig, nja, långt skulle jag inte kalla det, 2000 ord är ca. 1 A4 sida, och jag hoppas verkligen inte att du anser det vara långt. 1 A4 är ungefär vad som krävs för att klara undre g- gränsen, så snälla, tro inte att det är en särdeles ansträngning från min sida. Det råkar bara betyda att jag har ett mer välutvecklat språk än vad du har :)

Och när ska du förstå att jag inte förolämpar Robert? Sluta dra så löjliga paralleller. Och sluta kallar Robert för en av dina bästa kompisar någonsin. Sedan när kontaktade du honom utan att inte ha nååågot annat alternativ att göra, eller ringde honom utan att göra det bara för att du visste att han var med mig?
Och om han nu är en av dina bästa kompisar någonsin, lyssna på det han säger då. Han sa emot dig, han sa att du hade fel om mig. Så lyssna då för fan på din "bästa" kompis.
(dessutom kan du väl samtidigt vara så vänlig och lämna tillbaka alla pengar du är skyldig honom, för det är väl inte mer än snällt mot en så bra kompis?)

Dina små kommentarer är inget annat än små desperata försök att komma ur denna striden med några fjädrar i behåll.
Underhållande, ja visst, men inte mycket mer än det.
Om du inte stör dig ett piss på mig över huvud taget, det vill säga egentligen struntar i mig, så bevisa det då med att sluta läsa vad jag skriver.

Och lär dig svenska!

Tack och hej

1 kommentarer:

Anonym,  25 september 2008 kl. 16:20  

thihi, du är så snäll som tycker att jag är gullig.. *rodnar*

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP