torsdag 18 september 2008

Vart fan har du din värdighet egentligen?

Eller snarare, har du någonsin haft någon?
Jag finner dig 100% skrattretande, och kan nästan inte låta bli att tycka lite synd om dig där du sitter i skiten och sprattlar med armar och ben men verkligen inte kan komma loss.

Du kör på att kommentera för fullt nu, du tar till och med på dig mina kompisars namn (fast jag hoppas inte att du på allvar tror att jag ska gå på det), och bara fäller allmänt onödiga och desperata kommentarer.

Här ska du få se vad du själv skrivit:

I josefins namn: "Hahaha asså, jag dör. Du är så LOL"

Tror du på allvar att jag skulle tro att Josefin har skrivit det där? Du visste nog knappt vad hon hette innan jag råkade nämna hennes namn här, och inom kort kommer ett inlägg från just henne?
Verkar jag dum på något sätt?
Josefin skulle aldrig fälla negativa kommentarer om mig (vad hon fäller om dig behöver vi däremot inte gå in på ;D ), och dessutom finns det bara typ en männska i hela världen som skriver engelska förkortningar med stora bokstäver, och det är du. Just du. Vi andra är lite modernare av oss.

som anonym igen (brist på fantasi?) om mitt inlägg om den jävla busschauffören:
"you poor thing, aww var du tunnt klädd...... Jag känner med dig, för du var säkert den enda som frös den dagen... Stackars lilla lilla lilla människa"

Jaha, vad vill du säga med detta? Vill du ge mig en carebox så visst, gör det du. Intressant att du måste vara ironisk över något som du vill verka inte tycka är det minsta viktigt. För är det inte så att man måste störa sig ordentligt för att vara ironisk? Bryr man sig inte, så bryr man sig ju inte. Skrattretande, men tack för att du låter mig veta att jag verkligen stör dig :)

Som anonym ytterligare en gång, om mitt inlägg om hur jag och älsklingen sover:
"Jag sover också såå, är jag också din älskling nu?! Kyss och smek"

Men herregud männska, har du helt slut på ordentliga förolämpningar men känner att du måste fortsätta sprattla hjälplöst som en fisk uppe på land ändå? Detta var det mest desperata försök jag någonsin läst.
Alltså snälla, skrev jag någonstans att "man måste sova precis som jag för att vara min älskling"?
Nej, jag upptäckte att jag och han sov precis likadant, och det är väldans gulligt, men det har fan ingenting med dig att göra. Sov du så om du vill, men jag antar att du har det mycket mer deprimerande, jag har ju i alla fall någon speciell att tänka på när jag sover för mig själv..


Bengt tackar för sig

1 kommentarer:

Anonym,  20 september 2008 kl. 18:31  

jag HETER Josefin. Kolla ipadresserna och du kommer inse ett och annat om dina fördommar, om du nu vet hur man gör.
För övrigt är nog inte din "kompis" den enda med det namnet i Sverige, Värmland, eller ens Karlstad ;d
Och LOL på dig, det är det enda vettiga som passar. Seriöst hur fånig får man bli xD
Vart jag har min värdighet, förmodligen där du tappade din.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP