tisdag 9 september 2008

Tisdag eftermiddag

Haha, idag på kemin så laborerade vi med EDTA-lösning och titrerade havsvatten för att ta reda på hårdheten. Det gick faktiskt bra!
Läraren kom och frågade oss om hon kunde behålla våran resultat-lösning från laborationen och visa för nästa klass hur blå den ska vara när den är färdigtitrerad! Tjoho.
Sedan frågade vi om en grej i våra beräkningar också, och då frågade hon om hon fick använda de uppgifterna vi hade till våra beräkningar för att göra exempel också! Tjohejochhå! Jag tror att läraren gillar oss!

I övrigt fick jag en kommentar. Till mitt inlägg "Ibland blir man glad!^^".

Skrivet av någon som lustigt nog kallar sig "lilla skiten".

Såhär lyder denna kommentar:
Jag är inte liten , du har ju faktiskt träffat mig. Lite skulle jag inte kalla mig , fast jag skulle ju inte kalla mig för skit heller så.

Tack för detta, lilla skiten. Du bevisar att mina antaganden har varit rätt hela tiden och att det faktiskt ÄR du som kommenterar. Nu vet jag till 100% att det är du. Innan var jag "bara" 99% säker. Tack för att du ökar min statistik.

Och för övrigt, om du hellre vill vara en stor jävla hög med avskräde så stör det inte mig..

Jag har dessutom hört sägas att du aldrig någonsin tänker prata/träffa mig igen, och då vill jag bara meddela att jag är glad att vi befinner oss på samma våglängd! :)

För att tala om något helt annat så ska jag och Josefin simma imorgon igen!

Hare bra
Bengt!

1 kommentarer:

Anonym,  10 september 2008 kl. 11:32  

Hahah jag skulle lugnt kunna träffa dig igen, ingen aning om vart du har fått det ifrån xD
Bara för att rätta till ett par saker, jag är inte den enda som kommenterat... så tyvärr så stämde inte din statistik.. Töligt läge

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP