onsdag 17 september 2008

God onsdagmorgon!

Om en sisådär 5-10 minuter ska jag sticka iväg till bussen! Men innan dess skriver jag här, för nu har jag inget att göra!

Jag är faktiskt inne på datorn så gott som varenda morgon.. Varför? kanske många frågar sig, och det ska jag säga er, att det är för att jag nördar! Tribalwars varendaste morgon! Måste ju se till att växa så mycket jag bara kan (även om det går dåligt ändå.. jag förstår inte vad jag gör för fel!). Så, nu vet ni det om mig.

Idag ska jag simma, som jag gör varje onsdag. Josefin hade inte råd att vara med idag eftersom skolan inte betalar ut studiebidraget för augusti månad :( Fan ta dem! (jag däremot har ju månadspeng från pappa, inte studiebidrag, så jag har lika mycket pengar som vanligt.. ). Då blev jag ledsen i ögat, jag ville ju simma med henne.. Så jag tänkte skippa simmningen denna veckan..
Men sen kom jag på att när jag började springa för ett tag sedan, så skippade jag det bara en vecka, och sen blev det aldrig av igen! Det får inte hända en gång till..
Så sen så frågade Viktoria om vi kunde hitta på något idag, och då sa jag att hon fick gärna följa med och simma..
Så nu ska jag simma med Viktoria! Kommer säkert bli skoj!

Men shit vad tiden går långsamt! fortfarande typ 5 minuter kvar innan jag måste gå.. *suck*

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP