torsdag 11 september 2008

Högskoleprovet.

Jo, jag tänker nog anmäla mig till det i år. Sista anmälningsdag är om 4 dagar.
Jag gjorde ett förkortat testprov från 1998, enligt det skulle jag fått 1,6 poäng. Inte tillräckligt bra. Men så är jag trött efter en hel dag vid havet och runtflängande i skolan, och ha vart aktiv hela tiden. Måhända är jag inte vid mina sinnens fulla bruk för tillfället. Kan bero på det. Fick lite ny energi vid kvällsmaten innan jag gjorde sista delen.. Och konstigt nog hade jag full pott på sista delen, samt bara ett fel på första delen. Jag tror att alla delarna emellan försvagades av min hjärnas oförmåga att koncentrera sig i bristen på energi.

Jag tänker i alla fall göra det nu, så har jag en ny chans nästa höst om det inte går riktigt så bra som jag vill..

Och sedan så har en väääldigt mogen person fått "lite" ryck mot mig på bilddagboken också. Men det kommer jag till någon gång när jag har mer energi, hon ska inte tro att hon slipper undan. Men just nu är jag skittrött och vill bara sova.
Högskoleprovet är förövrigt på lite mer än 200 minuter. Över 3 timmar alltså. Segt.
Ja.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP