fredag 12 september 2008

Lite lustigt sådära..

Haha! Jag hittade en ny kommentar, gud så roligt alltså!

Såhär lyder den:

Hahah jag skulle lugnt kunna träffa dig igen, ingen aning om vart du har fått det ifrån xD
Bara för att rätta till ett par saker, jag är inte den enda som kommenterat... så tyvärr så stämde inte din statistik.. Töligt läge

Det var till mitt inlägg i tisdags eftermiddag då (det har samma rubrik).

Kära lilla du, tillåt mig att säga att jag skrattade faktiskt lite när jag läste det där.
Jag skrev exakt såhär (citerar) : "Tack för detta, lilla skiten. Du bevisar att mina antaganden har varit rätt hela tiden och att det faktiskt ÄR du som kommenterar. Nu vet jag till 100% att det är du. Innan var jag "bara" 99% säker. Tack för att du ökar min statistik."
Hahaha, jag skrev att jag innan var 99% säker på att det är du som skriver alla kommentarer som jag tagit upp i bloggen på senaste tiden, inte att jag var säker på att du skrivit 99% av alla kommentarer jag fått. Läs om, läs rätt, snälla. Det är stor skillnad på säkerhet och antal. Men det var så bra så ändå, för nu fick jag mig ett gott skratt!

Och jag bryr mig inte om huruvida du ljuger om allt möjligt inför mina kompisar, för jag litar absolut mer på det Josefin berättade om vad du skrivit, än vad du själv skriver. Du verkar ljuga hejsan svejsan mest hela tiden bara för att rädda dig själv. Josefin står i alla fall över sånt.

Och för att klargöra en annan sak; Jag skiter fullständigt i om du skulle kunna träffa mig igen (tekniskt sett är det helt jävla MÖJLIGT att kunna träffas igen, eftersom vi båda är människor på samma jord, och då kan råka möta varandra, så helt klart går det), Men nu är det så att det inte spelar någon roll vad du vill, för jag vill aldrig mer se dig igen över huvud taget, och i slutändan så har du faktiskt ingen makt över det. Töligt läge på dig du, stackare som inte kan få som du vill. Måste vara jobbigt att bli vald i andra hand :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP