måndag 15 september 2008

Oj oj nu har jag tappat det igen!

Jag verkar tappa denhär bloggen så fort skolan kommer igång.. varenda gång..


Nåja, eftersom det ändå är så få som läser den (vilket är jättekul att någon gör alls! :3) så får väl dessa hålla till godo med att jag kommer med något när jag väl kommer på något att skriva..

Nåja, vi hade skolfoto idag, jag hade röda läppar, och sotade ögon. Alla tycker jag ser extrem ut. Eller ja, mamma och pappa då. Jaja.

För övrigt kör jag fast i matten hela jävla tiden nu, fastnade på tre tal på rad på matten, Staffan måste börja tycka att jag är lite dum..

Well, nu har min mobil surrat med jämna mellanrum i säkert en halvtimma, bäst att kolla vad den vill!

Och så handlade jag garn och lånade två böcker till kursen "naturvetenskap och teknik i litteraturen", en lokal kurs som vi har på våran skola (inte för att jag vet vad det ska vara bra för men men..). Garnet ska bli till en halsduk till min bror, som förhoppningsvis hinner bli färdig innan hans födelsedag, och böckerna är Rain Man och A Clockwork Orange, båda på svenska trots deras titlar!

Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP