torsdag 4 september 2008

God morgon

Idag har jag sovmorgon! Så jäkla härligt!
Fast nästa torsdag blir det antagligen ingenting med det för då ska vi på jävla havsexkursion..

I alla fall.
Idag ska jag simma efter skolan! Ser fram emot det.

Min pianotid blev flyttad fram en halvtimma just idag, för att läraren skulle på nåt föräldramöte med suzuki-elever.
Så jag ska spela klockan 7. Definitivt moppe. Hoppas inte det spöregnar. Hmm.. Får nog kolla om det ens går några bussar..

Nepp. Det går en buss in så att jag är inne 18:10, dvs nästan en hel timma för tidigt, och sedan går inte bussen hem förrän 20:45, d.v.s. en och en halv timma efter jag har slutat.. nja. Känns inte bra. hmm..

Undras hur fasen jag ska göra till vintern när jag inte kan ta moppen. Jag missar ju sista bussen hem liksom. För den går 18:45, och jag kommer sluta varje lektion 18:50. Fan. Till mamma går det fortfarande, så länge jag har fritidskort, men till pappa går ingen nästa buss fören 20:45 ju. Problem.
Ska fråga läraren om jag kan få flytta bak lektionen bara typ 5-10 minuter.. Hoppas.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP