onsdag 3 september 2008

Haha

Inlägget igår var för övrigt det 250e inlägget jag skrivit i min blogg. Litet grattis på det.

För övrigt slogs det läsarrekord under en dag igår!
Förutsägningarna jag gör verkar aldrig slå fel, folk älskar att läsa om andras problem.

Men, ledsen alla, nu har jag ryckat klart på henne, för stunden. Tills dess hon känner för att dampa lite på mig igen. Hoppas hon har lärt sig att man får igen för det man gör om man gör det mot mig..
Låter fjantigt, jag vet, men jag tänker då inte acceptera att en dum liten unge försöker lägga sig i mitt och Roberts förhållande.

Eftersom jag vet att hon läser min blogg, så vet jag också att hon läst det igår, men ingen kommentar fick jag där, så nu ser jag faktiskt henne som besegrad. Ledsen, men nån måste ju alltid förlora..

För övrigt kom jag på världens grej igår, efter det att pappa dissat mig för att mina armar nog inte ens klarar av att bära upp sin egen vikt snart, att jag slutar ju halv två på onsdagar, och det gör Josefin och Viktoria med, så jag ska ta och höra med dem om någon av dem har lust att börja simma med mig på onsdagar. Hoppas någon vill. Vi har ju simhall precis vid skolan liksom..

För övrigt har jag engelskaglosor som jag inte riktigt kan än, och jag ska gå till bussen om 20 minuter. Så jag kanske borde börja.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP