torsdag 25 september 2008

Stunden är kommen!

Ja sannerligen, nu är den här!

Jag visste väl att den skulle komma förr eller senare ^^
Stunden då du inte längre har något kvar att bjäfsa emot med, stunden då du äntligen ger upp dina lönlösa försök och inser att jag faktiskt haft rätt, hela tiden, ända från början.

Och såhär bevisar du det:
" thihi, du är så snäll som tycker att jag är gullig.. *rodnar*"

Du klarar inte längre av att argumentera emot allt jag skrivit, vilket innebär att du har slut på argument och inte jag, vilket i sin förlängning betyder att jag har rätt och du har fel, eftersom jag överbevisat allt du sagt men du inte har något kvar längre ^^

Men med all denna förtret så kan du ju inte bara med att göra som jag säger åt dig också (vilket jag gjorde i slutet av inlägget, bad dig att sluta läsa och kommentera för att bevisa att du inte bryr dig det minsta), utan du måste ju ändå göra något litet upproriskt för att känna dig bättre till mods. Så då kom du på den lilla frasen. fint hörrö!

Då är vi alla på det klara, jag har rätt, du har fel, jag visste det hela tiden, du har tyvärr fått inse det den lite hårdare vägen (varför måste vissa alltid trotsa innan de inrättar sig i ledet? ). Då vet vi allihopa hur det ligger till.

Bengt tackar för sig!

2 kommentarer:

Anonym,  26 september 2008 kl. 12:16  

Du låter som en kärring på 50+ och jag stör mig så grymt på dig.
Tro inte att du är bättre än någon, för det är du inte. Jag förstår varför du inte har några vänner, och att du försöker att kontrollera alla. Jag tycker verkligen synd om dig som inte har ett liv. Jag känner verkligen medkänsla med dig och kunde jag så skulle jag skaffa hjälp åt dig.

Anonym,  26 september 2008 kl. 14:42  

Tycker anonym ska definiera vad "ett liv" är? Är det att dag ut och dag in göra sig mödan att läsa en blogg av en person man tydligen ogillar, och dessutom skriva onödiga kommentarer?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP