torsdag 1 maj 2008

1 Maj

Grattis på 75års dagen, farmor, ffs!

Var ute på lång bussresa med hela släkten och allt idag, och det var roligt. Åkte upp till falköping och gick på ett lantbruksmuseum och åt. God mat var det, och trevligt var det.
Men nu är jag jättetrött och seg i huvudet, så jag orkar inte skriva värstans mycket.

Måste gå och lägga mig tidigt ikväll i alla fall..

Elvis Presley - Hard headed woman
Den låten har en intressant text :P

För Robert kommer ned imorgon. Klockan 20 i tolv är han på kungsbacka station, och där ska jag hämta honom med moppen. Vilket innebär att jag måste gå upp någon gång vid åtta. *Suck*. Jag är så trött.
Men jag har längtat som fan efter honom, så nu ska det bli trevligt att äntligen få träffa honom igen.

Har massor med läxor också. Men jag räknade ju faktiskt fysik och kemi igår.
Så nu har jag väl matten kvar, och vad mer?

Mandy Moore - Only Hope
Fastnade för den efter det att Isabelle i min förra klass sjungit den på någon JulCabaré :P


*kolla efter*
Jag måste kolla på filmen om Frida Kahlo som jag fick låna av min spanskalärare, och så måste jag hitta fakta om Einstein, och så måste jag plugga inför nationella i Matte A. Det är en del.

Men filmen ska jag kolla på med Robert, varesej han vill det eller inte. Och Einstein kan jag lika gärna söka lite om nu när jag ändå har tråkigt.. och så har jag ju faktiskt boken "E=mc^2" som jag kan ta med mig också. Där finns massor med fakta i den. Och inför nationella Matte A. Ja, när ska jag göra det? Måndag, Tisdag nästa vecka kanske? Men neje, jag har ju pianoaftonen på tisdagen. Måndagen slutar jag sent. Fan då, får plugga det med nu kanske..

Hoobastank - Too little too late
Hmm, har inte hunnit fästa mig vid den någe vidare än..

Usch, jag känner att det är dumt att kugga på något lätt på Matte A bara för jag inte hunnit plugga. Får ta mig tid nu. Efter Einstein.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP