måndag 12 maj 2008

Aldrig igen.

Aldrig aldrig aldrig någonsin vill jag uppleva det igen. Det var hemskt. Hemskt hemskt hemskt.

Förlåt så himla mycket igen Josefin <3
Jag är ett jävla klantarsel, och jag skäms för det >_<

Känslan när man inte vet om man har en av sina allra bästa vänner kvar längre eller inte, den är hemsk. Fruktansvärt hemsk.
Kom ihåg det gott folk, kan ni undvika att såra vänner, så gör det för all del, vad som än krävs!

Men här krävdes det i och för sig inte så mycket, jag borde fan lära mig att ta hänsyn vafan!
Jag klantade mig rakt igenom till 100% och nu har jag lärt mig min läxa.

Otroligt glad att hon förlåter mig och fortsätter att kännas vid mig <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP