fredag 16 maj 2008

Nu bär det av!

Upp till värmland idag! Till min älskade älskling <3

Men först är det skola, naturkunskapsprov idag! har inte pluggat någonting på morgonen, läste igeom allt sent igårkväll en gång till. Hoppas jag klarar det bra! Önska mig lycka till!

Oh och jag är så nervös att jag ska glömma någonting hemma. *stress*
Men det löser sig alltid! Det gör det väl?
Så länge man har plånbok, mobil, och biljett med sig så brukar det gå bra. Och så husnycklarna, för jag skulle visst låsa. Är ensam hemma.
Men visst fan är jag nervös. Skitnervös. Herrejävlar. Vet inte riktigt vad det är med mig. Det är säkert tågåkandet jag är rädd för. Vet fortfarande inte säkert vart de obokade platserna är. Får la sätta mig på en såndär grå liten hissanerplats så är jag säker på min sak. Nåja, det får lösa sig!
Aah jag är alltid så rädd att hamna fel. Varför gör de det så krångligt? Varför inte skriva klart och tydligt på rätt dörr att "här är de obokade platserna!!" så att alla stackars osäkra satar slipper undra?

Men nu ska jag ju till skolan också! Naturkunskapsprov som sagt. Hoppas inte jag glömmer något nu. GAH

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP