tisdag 6 maj 2008

Trött

Slår på musikspelaren, vänta..
Gah, bara dåliga låtar, suck *bläddra*

Alexander Schöld - Den första svalan
Bra låt!

Idag så spelade jag på konserten. Jag spelade för fort. Dåligt. Usch, vill inte tänka på det. Josefin sjunger skitfint, så alla vet det. Fick gåshud när hon sjöng. Av alla där spelade jag sämst. Stackars Helena.

Jag fick mail om Feriearbete 2008 idag också. Jag tillhörde de 3/4 som inte fick några jobb. *suck*. Inget sommarjobb. Jag deppar ihop. Jag som faktiskt har försökt få nåt jobb denna sommaren. Lite i alla fall. Nästa sommar så jävlar, nu måste jag börja anstränga mig här..
Jag är dålig. Dålig på precis allt. Otur förföljer mig så fort jag är utanför skolan. Nästan.

Men det är inte riktigt sant. För även om dagen har många dåliga sidor, så har den några höjdpunkter med.

Hoobastank - More than a memory
Åh, det är denna! som Henrik gillar också ^^ den är bra, och lång :O

Jodå, några höjdpunkter med. Robert har skickat gulliga sms <3 Fast att han är med någon kompis, så hade han tid för att skriva till mig med. Han är söt <3 Jag saknar honom. Men nu använder jag ju för mycket teckensymboler i min text. Jag kan uttrycka mig med text, låt mig göra det då. Men det är svårt att få ut rätt känsla när jag inte kan skriva sådant, och ingen ser mitt uttryck, hur jag menar detta.

Viktoria skrev en fruktansvärt söt text om mig på bilddagboken! Jättejättejättesöt, jag blev så glad, helt varm inombords. Gah, min allra bästa vän i hela världen är och förblir hon.

Vi har nationella i Matte A imorgon. Borde jag plugga? Tänk om det går skit för att jag trodde att jag kunde? Men.. inför nationella prov kan man ju inte plugga egentligen.
Men hallå jag Drunknar i skolarbete, varför sitter jag här och skriver??????
nu blir jag trött på mig själv!

Men jag och Josefin tog i alla fall jätteheta bilder på matten och fysiken idag! Ska slänga ihop dem till något vackert collage när jag får tid!
Om jag ska få det så måste jag nog verkligen börja plugga nu..
Skärpning Hanna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP