onsdag 7 maj 2008

Cooper

Ja, det gick bra. Mycket bättre än jag förväntade mig. Fem varv runt den jävla fotbollsplanen. 2,4 km. Och jag sprang hela vägen. Mitt livs ansträngning. Aldrig att det har gått så bra innan. Fyfan vad bra jag är ändå. Längsta jag sprungit i ett sträck innan är typ 800 meter. Fan vad jag är bra ändå.
Ändå tog det 16 minuter och 14 sekunder, jag hamnade på ett svagt g. Ett G- för all min ansträngning. Ändå är jag ganska stolt över mig själv.

Elvis Presley - A little less conversation (JXL radio remix)
Bra låt, men jag är för jävla trött för den nu ju..

Viktoria var här idag. Jag förklarade matte för henne. Hon ska ha nationella i matte B imorgon. Jag önskar henne all lycka till jag bara kan!
Själv har jag a-dag imorgon. Men för att komma till saken så hoppas jag att jag lyckades förklara något så att hon åtminstone förstod lite mer än innan. Hoppas.
Och så handlade vi glass. Hon bjöd mig. En magnum, såndär med vit choklad, och jordgubb inuti. Så god så jag är snart beroende av den.

Jag har en förbannad huvudvärk som jag inte vet vad den beror på. vätskebrist kanske?
Så långt som jag sprang, och jag har inte druckit alls mycket idag. Borde dricka snart..

Jag är så trött så det förslår, men jag måste göra läxor. Jag har ju tillåmed fått skaffa en extra kalender för att enbart planera när jag ska göra vilka läxor för att hinna. Börjar jag inte nu, så hinner jag inte. Fan vad trött jag är. Kan jag släppa greppet om skolan för en stund? Nej, det går inte. Jag måste hålla ut, detta är slutspurten.

Scorpions - Still loving you
Seeeeg låt, men den kan vara bra ibland..

Sedan kan jag göra som idag. Slutspurten för mig bestod endast i att lååååångsamt sega mig i mål. Orkade verkligen inte speeda igenom. Verkligen inte. Inte de sistra metrarna. Sedan slängde jag mig ned på marken och grinade. Det var så fruktansvärt påfrestande. Har aldrig nånsin i hela mitt liv pushat mig själv så innan.
Nu är det dags för samma sak med skolarbetet.

På sommaren måste jag komma ihåg att göra allt detdär jag inte har tid med nu.
I sommar vill jag:
Brodera klart minst ett av mina broderier,
Sticka något, typ en halsduk,
Motionera,
Läsa minst en bok per två veckor,
Öva massa piano,
Titta på tv utan att få skuldkänslor,
Sova ut,
Sitta och stirra in i väggen och låta tankarna vandra i timmar i sträck,
Lära mig saker som jag inte är tvungen att lära mig,
Öva upp mina färdigheter i att teckna,
och i att fota och redigera,
spela datorspel,

och massor mer som jag inte minns nu, och dessutom ha massa tid för Robert och Viktoria och alla mina andra fränder!
Det är så frustrerande att aldrig ha tillräckligt med tid för saker..

Och nu vill jag åka upp till Robert nästa helg, och helgen efter det också. På hans födelsedag!
Screw klassfest, jag kan vara med min älskling! Han var så söt idag, sa att vi skulle kolla på melodifestivalen <3 Sötobarn på honom <3 jag håller på att bli så fruktansvärt förälskad i honom igen nu när han fjäskar så för mig<3 Han är helt underbar!

Eddie Meduza - Gasen i botten
Klart som fasen att det var älskling som skickade den till mej en gång för länge länge sedan <3
Vem annars skulle lyssna på sådan musik ? ^^
Jag gillar den :D

Men nu saknar jag honom, och det har ändå bara gått tre dagar sedan vi sågs.. livet är hemskt ibland..

Och nu har jag öppnat för vädring för det är så varmt. Energin börjar komma tillbaka!
Bäst att börja med skolarbetet, ska bara hämta en flaska vatten först..



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP