lördag 10 maj 2008

Trött.

Frida featuring Headline - Upp o hoppa
Trevlig :P

så.. jag är trött.
Började dagen med att spela Phase på Henriks iPod i några timmar.. Riktigt kul! Är typ som step mania. Vilket jag också spelade senare på dagen.
Sedan har jag gjort en powerpoint till spanskaredovisningen, och så har jag gjort klart anteckningarna till historian. Och pluggat en gång till inför idrottsprovet. Tror jag kan det nu.

Takida - Evil Eye
*Minnas september*, Viktoria <3

Har förresten fått reda på att hon visst läst min blogg! Blev värsta förvånad, men glad <3

Annars chattar jag med en norrman, och vi har seriösa kommunikationsproblem. Katten sitter brevid mig och stör sig på min bibel..

Vad mer?
Jag har arbetat lite i trädgården idag. Skulle egentligen kantgrävt hela häcken, men det var för varmt. Säsongspremiär för grillad mat var det idag med.
Viktoria ville att jag skulle komma till henne på pizza och glass, och det ville jag med efter ett tag. Men det ville inte bussarna..

Funderar på att kanske ta med min bror ut och springa imorgon. Big Surprise! Vem fan trodde att jag kunde vilja något sådant frivilligt? Men det händer faktiskt!
Sedan ska jag övningsköra med.. Men innan allt måste jag göra rent avloppet under badkaret.. vettefan hur det ska gå. Vet ju inte ens hur man gör..

Nu ringer Robert visst. Hejsven!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP