söndag 4 maj 2008

Gratisjobb och barnbarn.

Sonic Syndicate - Enclave
Ganska bra :P

Robert har varit här i helgen <3
Hans tåg gick 19.10 idag, jag saknar honom massor.
Vi har haft jättemys, och nu får ingen veta några detaljer ^^
Monica har i alla fall också haft sina barnbarn här i helgen, Edvin och Alve. Så det har varit fullt upp. Igår blev man utsedd till barnvakt i några timmar när Edvin flög omkring som värst. Så det var bara att följa efter, och bygga tågbana, gömma händerna i sanden, klättra upp i kojan ett antal gånger, och så köra massor med leksaksbilen som alltid fastnade i sandhögen och behövde mekas loss. Efter en stund börjar man undra vart Robert är då, och kollar runt för att finna honom frivilligt sopandes våran uppfart och gången fram till ytterdörren. Det var så fruktansvärt sött!

Hoobastank - Too little too late
Ganska bra :P

Han bara arbetade helt frivilligt :3 Jättegulligt!
Så när pappa såg det så gav han honom en grovdamsugare och bad honom damsuga hela förrådet, som han för övrigt så gott som har färdigställt nu.


Crossfade - Washing the world away
Bra, men uttjatad

Men jag har haft så mysigt i helgen, jag behövde en Robert-dos.
Och nu vet jag vad jag ska ge honom i födelsedagspresent. Och det vet han med! För jag hade inte kunnat fortskrida utan att fråga honom först, så det blev så..
Han ska i alla fall få ett par av Henriks gamla jeans.. Lång historia!
Började med att Robert nämnde att han skulle handla jeans, så jag bad Henrik visa hur hans såg ut, eftersom min bror råkar ha väldigt bra smak för just sådana, och då frågade jag om inte Henrik hade några över som Robert kunde prova. Dom satt jättefint, men Robert har svårt för välgörenhet, så då ska han få dem av mig istället!
Ska bara sy upp dem först, för de är typ 11 cm för långa för tillfället. Hoppas att jag klarar av det nu.
Sedan så ska han få tofsar med, för jag ska inte sy upp dem hela vägen, utan han ska få ha sådär så man korvar ihop dem längst ned med en tofs. Och eftersom han inte kan handla nåt så feminint som tofsar så får han det av mig på samma gång.
Dessutom ska han få vax, och kanske en Nivea-kräm också.
Han är så söt när han tar åt sig av allt jag berättar och lär honom <3

Takida - The Dread
Riktigt bra!

Så sent som för 10 minuter sedan smsade han och frågade "vad kan man ha för färger till en orange t-shirt?" Så sött <3
Så nu ska jag lära honom hur han ska göra med jeansen och tofsarna, och hur han ska fixa frisyren, och dessutom nivea-krämen. Han kommer bli så fin :3

Machinae Supremacy - Throttle and Mask
Den är också bra :P

Jag ska nog ta och åka upp dit om 2 veckor, även om han nu fyller år om tre. Kanske kan åka upp båda helgerna. Annars kommer det ju dröja fyra innan sommarlovet börjar, och så länge orkar jag inte vänta.

Annars är jag trött och har inte ens börjat packa mina saker som ska till mamma än. Jobbigt. Och så måste jag duscha.
Känns som grus i ögonen.

Nåja, jag ska inte glömma att lämna tillbaka Frida till min spanskalärare, och så om jag har tur så får jag veta vad jag fick på svenskauppsatsen imorgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP