tisdag 13 maj 2008

Jag döööööööööööööööööööööööööööör.

Räligt talat.
Nej jag menar ärligt talat.
Hur fan är det meningen att vi ska hinna? Jävla skitsaker vafan de fattar ju inte aaaah!

Denna veckan ser ut såhär:
Tisdag: Matte A- del 2
Onsdag: Inlämning av 2 a4 i idrotten, samt idrottsprov
Torsdag: Inlämning av svenskauppsats, ett brev om teatrar typ..
Fredag: Naturkunskapsprov, Spanskaredovisning, hundra jävla glosor i engelska

Jag avlideeeeeer. Detta funkar inte. Det förstår väl vem som helst?
Dessutom har vi historiaredovisning nästa vecka. Vafan, det är omöjligt att klara av detta. I alla fall om man vill ha en fritid samtidigt.
Jag ville ju ut och springa idag :(
Och imorgon ska jag faktiskt vara med Viktoria. Förhoppningsvis övningsköra och springa imorgon också. För annars hinner jag inte det alls.

Får jag bara för pappa ska jag åka upp till Robert i helgen. Men jag har ju inte hunnit fixa med hans presenter ännu. Får väl hinna med det nästa vecka. Och imorgon.
Hoppas jag kan få lite jävla avkoppling där uppe <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP