onsdag 14 maj 2008

Mina tåååår!

Gör ont ont ont. Och luktar fotsvett som faan gör dom också.
Hehe, tur att Robert inte har något luktsinne om jag nu känner för att ha klänning på fredag. För dessa strumpbyxorna hinner inte tvättas. Nåja, de åker väl av fort nog i vilket fall..

Woho, tre nya mejl på hotmail! Måste vi kolla vad de är för några..
*suck* något från CSN-kortet, något från en jeffla Ismael, och så från min trumlärare.
Vilket liv man har! Naaaat.

Var på kungsmässan idag med Viktoria! Det var getkul :D Köpte en present till Robert, eller ja, två. Men det är inte klart än! Och så köpte hon megafina solglasögon, och jag köpte svarta nylonstrumpbyxor. Kan vara bra att ha nu när det blir lite varmare. Stickade är så varma.

Men nu behöver vi lite musik! *leta upp*

Takida - The dread
Den är bra ^^

Men i alla fall, nästa gång, nästa vecka, på onsdagen, då ska vi gå på kungsmässan igen! Då ska jag antagligen köpa mig en solhatt. En såndär enorm flätad sak, av typ halm eller vad det är. En simpel beige sådan i alla fall. Olikt mig att ha något annat än svart och vitt. Men den kommer passa min hårfärg och min hud iaf. Viktoria upptäckte nämligen att jag passar i sådan, och jag är glad bara jag kan undvika att bränna hårbotten stup i ett.
Sedan ska jag nog köpa.. något mer, som blir en överraskning för Robert när han fyller år isf :3 om jag köper det då..
Sen bjöd jag Viktoria på glass också, som jag fick smaka på!

Efter detta övningskörde jag med mamma, klantig som jag var så hade jag tagit klackskor på mig i morse. Så jag fick övningsköra i dem. Men det gick faktiskt bra. Jäklar i mig, jag börjar bli bra på detta med att köra nu! I alla fall så långt som jag har kommit.. Jag kan starta och stanna utan några hackigheter eller andra saker, och jag kan växla upp ganska bra. Nedväxling har vi inte direkt övat på. Jag kan backa rakt bakåt med! Woho, så duktig är jag! (läs med ironi..)
Mamma berömde mig i alla fall, för att jag klarade av att prata om saker, samtidigt som jag övade på att krypköra/köra långsamt från parkeringsruta till parkeringsruta för att öva start/stopp.

Hoobastank - To be with you
Hoppsan, den bytte visst låt utan att jag märkte det förut xD

I dag hade vi idrottsprov också, och det gick faktiskt bra. Så skitlätt var det, bara sant/falskt-frågor. Kan det bli lättare? För oss naturare blev det förståss svårare, eftersom vi tänkte på för mycket på alla dessa simpla frågor.
Nördpoäng på mig för att jag vid påståendet "Koldioxid är ju ett ämne som släpps ut av bilar i avgaserna, men det produceras också när musklerna arbetar" skrev upp formeln: O2 + C6H12O6 --> CO2 + H2O + energi, för att sedan ringa in påståendet "sant".. xD

Hoobastank - Good enough
Jahopp, ny låt igen, jag är för inne i mitt skrivande

Nu snart ska jag i alla fall ut och springa! Henrik ska bara bli klar med pappa, de går igenom hans matte-hemprov som han ska lämna in imorgon.
Men jag ska jävlar i mig springa i alla fall! Känns bra!
och så har vi ju fortfarande naturkunskapsprovet om två dagar, måste plugga till det. Och börja packa för att åka till värmland med.
Robert, snart är jag hos dig och kan glömma allt jobbigt <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP