torsdag 8 maj 2008

Dysfunktionell.

Jag lever i en dysfunktionell familj. Så är det helt enkelt.

Förresten pratar jag med Robert samtidigt just nu. Förlåt älskling <3

Jag tror inte att någon i våran familj mår bra av att leva i denna familjen faktiskt.
Idag har mamma skrikit åt Henrik att hon ska döda honom om han inte försvinner, och senare så skrek Henrik åt mamma att han skulle döda henne om inte hon slutade störa.
Så trevligt.
Mamma är arg för allt och inget just nu. Och Henrik är också arg. Ibland undrar jag vad jag gör för fel.

Mamma är fortfarande sur för att jag inte fått något sommarjobb.
Jag hjälpte Henrik att baka för att de ska sälja kakor i skolan och få råd till en klassresa. Så vi bakade två kladdkakor. Sedan fick jag skäll för att de var för geggiga. Och när jag hjälpte honom fixa det, så blev han lite mindre sur. Men sen lämnade jag honom med disken som var kvar, eftersom jag diskade bunkarna tidigare. Så då hade jag inte hjälpt till något alls. "Tack så jävla mycket för hjälpen.. inte!"

Mamma och henrik har skrikit åt varandra i säkert en timma snart där nere.

Jag mår inte bra. Mamma mår verkligen inte bra, men hon beter sig som helvetet självt för att "dölja" det. Henrik mår nog inte heller bra.

Jag önskar att jag slapp det här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP