onsdag 30 april 2008

Idag

orkar jag inte ens skriva ordentligt.
Skit i låtarna, dom får inte vara med idag.

Idag är jag inte positiv. Idag är en skitdag.

Det är valborg. Varenda jävel har nåt att göra. Men inte jag.

Och Robert förstår inte varför jag är sur, när han har dissat mig hela kvällen för sina kompisar. När han kommer hem igen och inte har något annat för sig, ja då duger jag igen. Och så fattar han inte varför jag är sur.
Jag skriver Alltid massa gulliga saker till honom även när jag är med andra, för att tala om för honom att jag inte glömt honom, och att han fortfarande är viktig, och att jag längtar mest efter honom och allt sånt. Sånt gör man på intuition. Han saknar visst sådan. För så fort andra är i närheten så går det finfint att skita i mig.

Så jag har spenderat kvällen med mina läxböcker. Och med Hänke. Över msn då, eller per sms.
Det har varit trevligt faktiskt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP