onsdag 23 april 2008

Miiiiiiiiw!

Minsann jag var med Viktoria idag! Hur kul som helst, fan vad jag har saknat henne <3
Ååååh jag saknar henne nu med! Men vi träffas igen på löööördag ^^, *svämma över av glädje*

Vi vart väl lite hit och dit, och till ett ställe där jag fick bokat en tid om en månad.
Hmm, klockan två, Vi slutar 15.15. *suck*. Får be att få gå från skolan för ett läkarbesök då. Kan väl inte vara omöjligt. Hoppas på det.
Om en månad är dagen innan Roberts födelsedag. Men jag tror jag kan hinna med tåg eller något upp dit i alla fall.
Bara det att klassen nog planerar att ha en klassfest på lördagen, på Roberts födelsedag alltså!
Är det bara jag som har sådan otur? Kände inte riktigt för att vara den enda som orsakar att hela skiten måste flyttas.
Så om det verkligen blir av den dagen så är jag i ett jäkla stort dilemma.
Som är svårt att lösa. Stackars mig.

Men jag var med Viktoria idag, och det var getkul! Verkligen!
Liseberg blir det på lördag om solen skiner! ( Och Gud sa Varde ljus! , låt det gälla på lördag med..)

Och jag är skyldig Thomas en stor ursäkt, för att jag nog inte var jättetrevlig och allt sånt.. Men det kan det bli ändring på, definitivt! Så, ursäktat klart.

Så var jag på Helenas sånglektion idag med. Ja, Helena heter hon som ska sjunga när jag ska akompanjera den 6e maj. Hon sjöng skitfint, verkligen! Herregud, kände mej så fånig när jag inte kunde spela bättre. Öva måste jag se till att göra nu! Hoppas inte hon tyckte jag var jättekass..

Nåja, det går nog.. ja.
Och imorgon är det sovmorgon, eller ja "eget arbete" i historia. Som om, när det är lagt på första lektionen.

Tihi^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP