tisdag 29 april 2008

Nej.

The Exies - Ugly
Fått från Josefins Oskar tror jag, den är ganska bra :P

9 månader med min älskling idag <3
Men när jag smsade honom och påpekade att han skulle kolla vilket datum det var idag, så fick jag svaret :
"29 mars, 10 månader :)"

Jag svarade:
"För det första, det är April, inte mars, och för det andra, det är 9 månader.."
Wow vilken koll han har alltså, han vet verkligen hur man ska smickra sin tjej genom att knappt smsa på hela dagen, inte komma ihåg det självmant, och sedan vara ute och motionera med andra tjejer på niomånadersdage
n.

Crossfade - The Unknown
Var denna låten med Crossfade? :O Intessant ^^


Det är inte likt honom att motionera. Inte det minsta likt honom att motionera. Alls. Känns som jag känner igen en rad ur en låt här.. vänta *söka upp på internet* Just det ja! Tänkte väl det!

"And I don't want a miracle
You'll never change for no one"
Cher - Strong Enough, för den som inte känner igen det
I alla fall, oh låtbyte för mig igen!

Hoobastank - Give it back
Min musikspelare verkar ha bytt musiksmak idag :P


Ja i alla fall, vad är hans anledning? Kanske överreagerar jag. Men nej, det krävs så enormt mycket för att få honom att ens gå och hämta något i andra ändan av rummet. Så han skulle inte bara börja motionera sådär utan anledning. Frågan är vad anledningen är. Inte är det jag som är anledningen i alla fall. Vem övertalade honom?
Detta är jobbigt ju..
Jag kommer ingen stans med att bara sitta här och fundera.. :(


Wtf dom pratar i låten? Sepigt, jaha nu var den slut..

Elvis Presley - Don't be cruel
Snabbt byte av musikstil här.. xD


Hade fler nationella i engelska idag. Reading och Listening. Vettefan hur det gick, men de skulle tydligen räknas tillsammans, under rubriken "reception skills", och jag räknade ut att jag får ha som mest åtta fel på dem tillsammans för att hålla mvg-nivån som jag behöver. Detta kan bli tajt. Hade fem på första delen tror jag, och en aning osäker på en fyra stycken på andra med. Så det ligger väl nånstans mellan 11 - 5 fel totalt.. Hoppas på det senare. Hoppas att jag har turen med mig igen. Annars måste jag verkligen snacka på mvg-nivå för att få det totala betyget mvg. Och snacka är inte det jag är bäst på.. nåja, vi hoppas på det bästa..

Trivium - Drowned and torn asunder
Och så ett byte igen.. denna musiken är härlig :)


ojoj, snack med bror!

Dream Theater - Fatal tragedy
Också bra ^^,


Såja, min bror ska nämligen dela ut annonser om att han kan sälja andras saker för typ 40% av vinsten. Blivande affärsman, vaddå?
Men han försöker lura varenda jävel i närheten på pengar, det stör mig att alla, som mamma, går på det. Ofta man betalar 2000 kr för gräsklippning under sommaren?
Jodå, det lyckades han typ övertyga henne om i alla fall.

Ojoj, mina naglar börjar bli så långa så jag knappt kan skriva vanligt på datorn längre, jag skriver halvt med naglarna xD

Tog moppen till trumlektionen idag! Och datorkunskapen var inställd för att det inte gick att komma åt H: "håkolon"..

Och så måste jag ringa mamma och höra om vi kan övningsköra imorgon!
Då måste jag ha låga skor på mej till skolan ja, just det, det ska jag komma ihåg!

Och nu har jag både kemi och fysik att läsa upp mig i, för det går inte så bra där länge, jag sitter fast i att inte fatta helt. Det är inte bra.
Och så måste jag börja hitta fakta om Einstein.

Positivt är att den dagen jag måste gå tidigare för "läkarbesök" har vi faktiskt temaarbete på fysiken, så det borde inte vara omöjligt.

Men vad är det egentligen med Robert?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP