onsdag 16 april 2008

Engelskanationella imorgon..

Denna dagen har jag tillbringat med att störa mig på en massa människor. Utom den personen som alltid tar åt sig mest, alltså den personen som jag tillbringat största delen av dagen med. Hon skall icke ta åt sig!
Alla andra; ta åt er.

Jag nämner inga namn, för alla behöver inte veta. Man vet nog själv vem man är, och gör man inte det så har man nog ett problem..

En viss person kände för att klaga på varenda bild jag hade i min mobil ungefär, och försöka radera mina bilder bara för att denna personen upplevde att de var fula. För att göra allt klart; jag har vilka bilder jag vill i min mobil, det ska andra bara skita i, vill dom kolla så visst, men innehållet angår inte dem.
Och ytterligare; När jag vill ha min mobil tillbaka, då vill jag ha min mobil tillbaka. Någon måste inse dethär med vem som äger saker och inte, och vilka rättigheter man har över sin egen egendom.

Och en ytterligare sak; Min pojkvän är det inget som helst fel på, alla som känner för att säga något elakt om honom (syftar nu till ovan nämnda person) kan ta sig i brasan för ingen, jag upprepar; ingen bryr sig! Om man har negativa saker att säga om personer så kan man fantamig hålla det för sig själv.
Nästa gång nämnda person uttalar sig så om min pojkvän, ska denna person få sig en dos av den allmänna uppfattningen om personens eget utseende.
Det skulle vara behövligt, för vissa talar ju illa om andra för att känna sig bättre själva.

En annan person som jag spenderat dagen med att ha annat för mig istället för bör kanske också nämnas.
Jag bestämde mig igår, och om det är så personen vill ha det, så kan jag också ha annat för mig mesta delen av tiden. Det är inte så svårt faktiskt.
I och för sig har personen börjat upptäcka det nu, pluspoäng till denne!
Får se vad nästa åtgärd blir.
Och ja, jag gillar att testa folk i min omgivning, och nej det behöver inte få långvariga konsekvenser, jag har ett svängande humör, jag kan bli väldigt sur, men också glömma väldigt fort.
Man väljer så gott som själv.
Däremot tänker jag på inga villkor vara den som man väljer när man känner att man har tid över, och inget bättre för sig. I så fall kan det få vara över huvud taget.
Jag är hellre ensam än att bli utnyttjad.

Och nu har vi faktiskt engelskanationella imorgon. Harry Potter and the Deatly Hallows ftw! Läsa engelsk text är bästa sättet att öva engelska.
Dessutom ska jag spela piano och fånga handledarpapper, så att vi kan skicka dom i ett sött kuvert, betala en massa pengar, och sedan börja övningsköra :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP