söndag 20 april 2008

Alltså jag måste bara..

berätta om min mardröm som jag hade i natt.

Jag drömde att jag skrev det nationella provet i spanska, det som vi ska ha imorgon. Och att det gick skitdåligt. Och precis efterråt så får vi tillbaka våra engelskanationella. Hela drömmen var förvirrad, jag tror jag var på svenskalektion. Och ofta vi får tillbaka dom så fort ändå.
Alltså, det var hemskt, jag fick G- på den jävla uppsatsen. Jag våndas i sömnen för att jag är så himla dålig. Tänk om jag verkligen får det betyget på den. Det får jag säkert, dålig är jag i alla fall.

Fast jag tog faktiskt något engelskatest igår, bara för skojs skull, EFSET eller nåt hette det.
Jag fick 100% korrekta svar på både hörförståelse och grammatik, och 92% rätt på ordförråd. Alltid tyckt att mitt ordförråd är sämst.. I alla fall så blev jag på nivån "advanced". Det var ju trevligt, men jag tror ändå att Ylva letar efter anledningar att sänka mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP