fredag 18 april 2008

Skogen.

Allt har verkligen gått åt skogen de senaste dagarna. Fy som det har varit, jättejobbigt.
Och med mina principer och min stolthet så har jag vägrat ge mig.

Men nu hade jag knappt kvar mina anledningar att vara sur längre, så jag tummade lite på mina gränser..
Och med min partiella förödmjukning så har saker och ting i alla fall blivit lite bättre. Kan inte fatta vad bara lilla jag lyckas ställa till med, trodde det behövdes viktiga saker för att ställa till med sådant..

Så, nu är jag tillbaka på i alla fall reservkompisnivå, hoppas den stiger från det,
samtidigt som jag kanske håller på att förlora min pojkvän, och det får verkligen inte hända!
det var ju inte alls meningen att bli så.

så förlåt alla, som drabbats av mig de senaste dagarna,
men minns att starka reaktioner har ordentliga orsaker också..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP