söndag 20 april 2008

And the monologue goes on

Ayayay, tengo una grande prueba del espaõl mañana! Ya no he estudiado suficiente. Será demasiado diffícil sí no empiezo estudiar immediatamente! Pero continuo escribir sin embargo...

Med det språket kommer det att gå skitdåligt, jag lovar. Inte ens google translate kan översätta det ordentligt.

Men i alla fall.
Även om du är med honom, så kan du väl vara som du brukar mot mig? Hade jag velat honom någonting så hade jag sagt det, vet du. Jag vill helst inte ha med honom att göra faktiskt, det var dig jag skrev till.
Ska det vara helt omöjligt att prata normalt med dig bara för att han råkar vara i närheten?
Jag börjar bli väldigt trött på det. Sluta var en sån jävla toffel, rent ut sagt.

Nå, bli sur om du vill, det struntar jag i just nu.
Jag har i alla fall en idé, till på lördag, när jag ska få träffa dig utan honom. Om vi inte går till allé, om Henrik inte spelar den dagen, kan vi inte gå till Liseberg då? Dom premiäröppnar ju på lördag!
Det hade vart roligt faktiskt.

Nåja, du läser nog aldrig vad jag skriver här ändå, så jag får väl fråga dig någon gång när du inte är kidnappad utav honom utan är lite mer normalt kontaktbar..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP