måndag 28 april 2008

Wooooohoo!

Ett endagars uppehåll! Bådar inte gott, men skit samma! Idag är en glad dag!

Gyllene Tider - Juni, Juli, Augusti
Trevlig låt, men en aning tjatig :P

Fick veta resultatet på engelska nationella, writing-delen, och Woho säger jag bara! Mvg med kommentar om bra och varierat språk! Jag är så jävla bäst va! Ylva verkar inte hata mig längre. Eller så har jag helt enkelt lyckats bevisa för henne att jag faktiskt kan varesej hon vill det eller inte.
Nåja, jag trodde aldrig det skulle gå så bra, men tydligen lyckas jag med vad fan jag än gör. Det är nästan lite skrämmande, jag har nog inte misslyckats totalt en enda gång när det varit något jag vill göra bra. Eller något jag måste göra bra på. Nej, jag har nog inte misslyckats med något någon gång.
Tänk bara det hemkunskapsarbetet på 10 sidor som jag knåpade ihop på tre timmar som jag fick Vg på. Inte dåligt, faktiskt.

Doug Church - Graceland
Låter så jeffla likt Elvis asså, ganska bra :P

Nåja, i alla fall, allt jag ger mig i kast med, allt det lyckas.
Men, okej, kanske inte exakt allt. Jag menar, allt som har med kunskap eller något sådant att göra, det klarar jag. Allt som man behöver använda enbart hjärnan (lol, hjärnan används till allt, teoretiskt tänkande menar jag såklart) till att klara av. Men när det gäller annat går det inte alltid lika bra.
Var ju ute och körde igår. Och jag hittar verkligen inte dragläget. Asså, okej att det var min första gång, min första timma bakom ratten, men ändå. Det är omöjligt. Fast å andra sidan säger de att det tar lång tid, och jag lyckades faktiskt en gång, på slutet. Så, jag ska inte vara för negativ än. Jag lär mig ganska fort för att aldrig ha kört någonting med växlar innan.

Elvis Presley - What now, what next, where to
Bra låt, lite släpig, men kinda' catchy xD

ojoj, nu gick det flera låtar som jag bara chattade under xD
Nästan lite tidspress här..
Ska i alla fall beställa resa till Robert, han ska åka ner i helgen <3

Elvis Presley - Good luck charm
Också Kinda' catchy! xD

Men nu måste jag fokusera!
Engelskanationella reading & listening i morgon för övrigt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP