tisdag 15 april 2008

Hejhej

Jahaja, idag var jag på handledarutbildning med mina två föräldrar.
Vem var där om inte Gustav?
Jag menar, vad är egentligen oddsen för det? Han förföljer mej av någon mystisk anledning..
Den var väl intressant, och lite nytt fick man lära sig. Speciellt hur man växlar ned. Hoppas jag lagt det på minnet ordentligt.
Bromsa, ner med koppling, växla ned, släpp koppling under fortsatt bromsande, bromsa mer, ta sig runt svängen och börja gasa igen. Såja, det verkar vara rätt.
Jag är jättemegatrött efter det i alla fall.

Därför sitter jag och skriver nu. Den ska inte få dö idag.
För jag har spanskaglosor, och dom kommer allt närmare.

Något som däremot försvinner allt längre bort är en viss vän till mej. Ingen nämns, någon kommer känna sig rejält träffad ändå.
Inte för att vi träffas mer sällan, eller så, det är på typ samma nivå, bara det att det är mer distansierat. Alltid samma anledning till att inte kunna ses..
Lite tråkigt faktiskt, jag hade hoppats på att det inte skulle bli så, precis som personen sa innan.
Men det skylldes bort efterråt.
Funderar på om jag ska fortsätta tjöta, eller om jag ska låta allt vara tills personen själv känner på sig att det kanske är tid för mig.
Riskfyllt, jag kan förlora mycket hur jag än gör..

Mina ögon svider, för mycket skit under linserna.
Det blir till att plugga spanska.
God natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP