torsdag 24 april 2008

Hoppas nu verkligen att det gick bra för lilla tanten..

Takida - Curly sue
Att jag inte tröttnar, fast att man hör den på radion hela tiden.

Idag har varit både en glädjedag, och en skamdag, och en lyckosam dag, och en.. ja, allt möjligt.
Jag fick i alla fall klart datorkunskapsläxan idag, var hemma hos pappa.
Fick även en liten utskällning för att jag inte ens ringde till Oasen när Tinna hade fixat nummer och allt. Skäms jävligt mycket över det. Vad kan jag säga, inget till mitt försvar. Jag är så jävla feg, jag satt ju där med telefonen i handen, men jag vågade inte ringa. Sedan slog jag det ur tankarna, och nu är det för sent. Skäms gör jag, för att jag inte sa ifrån tidigare mest. Dumt att liksom andra försökt hjälpa mig och så bara skiter jag i det liksom "/

Så vart jag på pianolektion sen då. Helena var där, hon sjunger så skitbra! Och så fick jag beröm för att jag spelar bra också^^
Hon Helena är så sjysst! Kul att man ska få spela för henne, hon är så pratsam och social, hon verkar inte ens ha något emot mig! Hon tycker inte ens att jag spelar dåligt! Bara det är värt att vara såå jävla glad för! Detta kan bara bli jättekul!

Elvis Presley - Don't be cruel
Längesedan man hörde den sist.

Hade en ganska kul smskonversation med Viktoria nyss:
Viktoria: You wanna piece of me!
Jag : Förlåt :(
Viktoria : Nej nej nej det är lugnt, jag tänder på dig med ;)
Jag : Men då får jag ju brännskador "/
Viktoria : Ja, då blir du het <3
Jag : ^^ ^^
Viktoria : Du är snygg Hanna <3
Jag : men.. vad har du tagit nu förnåt?
Viktoria : Inget, jag saknar dig bara ^^
Jag : ^^ nu blev jag klad ju ^^
Viktoria : tihi ^^ det är lördag snart :3 Men nu dör mitt batteri snart xD Hejdå ^^ <3
Jag : Ja, lördag ^^ Hejdå :O <3

Underhållande enligt mig i alla fall ^^,

Elvis Presley - We can make the morning
Den är fin ^^,

Efter spelningen väntade jag på bussen utanför kungsmässan, då kom det en söt gammal tant och frågade mig om blå express, och jag sa att ja den brukar gå härförbi vid denhär tiden.
Sedan på vägen hem blev jag osäker, för min buss kom före, och vi körde om en blå jonsered på vägen, innan valldabacken..
Hoppas den gamla tanten kom med sin buss, jag skulle få så dåligt samvete annars ..

kvällsmat!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP