torsdag 31 mars 2011

God morgon solstrålar :)

Jag är på väg till skolan, var på PR-kalas igår :P har inte precis sovit så mycket inatt alltså, men är på rätt bra humör ändå ^^

PR-kalas är rätt ovärda ekonomiskt sett för övrigt; igår betalade jag liksom 80kr för alldeles för stark fördrink och bränd pytt i panna med pizzasallad till.. xD


Här har ni en bild förresten på vad jag matchade mina skor med igår:

Och så gråa jeans till det alltså :) igår var våraktigt, det var trevligt.. Idag åkte tjocktröjan på :( BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentarer:

Anonym,  5 april 2011 kl. 16:04  

Hej Hanna!

Jag tycker att din blogg och profil verkar intressant. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för en förfrågan som kanske skulle intressera…

Kontakta mig på elvira@prontocommunication.se så berättar jag mer!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP