onsdag 16 mars 2011

Går och lägger mig i ren tristess

Volbeat - Thanks ljuder i lurarna just nu, riktigt härlig låt :D

Ingen annan jag känner verkar vilja sitta uppe och göra mig sällskap, så nu får jag väl gå och lägga mig dådå.. min dygnsrytm är störd, jag vet :)

Idag (tekniskt sett igår nu då) var det tenta ju, som jag skrev! Tyckte det var förvånansvärt överlevbart faktiskt, och kände mig ganska säker på att få åtminstone en 3a. Men jag ville verkligen inte vara med och diskutera mina svar, det får komma som en (o)trevlig överraskning istället på mejlen om ca 2 veckor! Fast frågan är om jag kan hålla mig ifrån att läsa i facit när det läggs upp imorgon ändå..

Dessvärre läste jag att läraren lagt upp ett meddelande om att ca 65% är godkända. Han tyckte det var bra, jag tänker att det är ungefär 50% risk att jag är underkänd!! Så lite orolig är jag nu dådå. Tyckte jag fick till lite konstiga svar ibland.. men jag får väl hoppas på att tankemetoden var rätt, men att beräkningarna failade, och att man kan få poäng för det med.. vi får hoppas :)


Nä, bäst att sova och ladda upp för tentaplugg till nästa tenta, på lördag morgon går den av stapeln!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP