fredag 25 mars 2011

Jag älskar min propellerkeps!

Sa jag att föreningslivet på Chalmers kan vara det bästa som finns? Om inte så säger jag det nu: det är typ det bästa som finns! :D
Från lunch igår fixade vi och donade, åkte och hämtade alkohol för nästan 40000, köpte mat, jag var viktig kassör och åkte till banken och fixade växelkassor.. Sedan var det bara att vänta - vi öppnade klockan 7 och det var fullt drag tills vi stängde vid 1 :D stod i baren och sålde öl och gjorde shots, och efter kl 1 räknades pengarna, fett med vinst :D

Helt lyckad kväll ^^, fast den slutar ju inte där - för sedan var det ju vår tur att festa, och vi efterfestade tills städet började gå i korridorerna och folk började anlända för morgonens första lektioner ;D

Jag hade askul, det här kan vara det bästa jag någonsin bestämt mig för att ge mig in på :D


Min propellerkeps (L) 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP